Коли ви чуєте, як будь-хто згадує інтер’єрний друк – наприклад, друк на сітіпапері – зазвичай мається на увазі широкоформатний друк із високою роздільною здатністю (стандартом тут є 1440 точок на дюйм).
Реклама намагається освоювати все нові напрямки. Наразі інтер’єрний друк уже показав себе як реклама, що цілком працює, а підходи, за яких реклама використовує наявні та корисні об’єкти, а не вимагає створювати винятково рекламні конструкції, отримують активну підтримку тієї самої цільової аудиторії, заради якої реклама і створюється.
Сучасний поліграфічний продукт має широкі можливості ефективної реклами компанії, бізнесу, товару, сприяє підвищенню впізнаваності бренду. Якісні витратні матеріали, оригінальність рішення рекламного продукту сприяють ефективності реклами, підвищують можливість її роботи з максимальною віддачею.
Широкого поширення набув сублімаційний друк, завдяки своїм відмінним властивостям і можливостям багатоцільового застосування готових виробів. Цей друк ґрунтується на принципі перенесення фарбувальної речовини із заготовки на майбутній виріб. Картинка або текст можуть бути нанесені на будь-яку синтетичну поверхню. Компанія Арніка-2 протягом багатьох років виготовляє різні види продукції з використанням цієї технології друку.
Виставки, виїзні акції, церемонії, стартапи та інші подібні заходи є одним із найефективніших інструментів рекламної кампанії. Вони вимагають не тільки створення запам’ятовуваного іміджу події, а й потребують окупності витрат на неї.
Суть сублімаційної технології – це перехід фарбувальних речовин у газоподібний стан із подальшим фарбуванням носіїв. Інакше кажучи, відбувається проникнення газоподібних фарб у глибину основи, де і відбувається їх конденсація. У підсумку виходять малюнки, стійкі як до фізичних пошкоджень, так і до прання.
Число переглядів реклами потенційними покупцями є ключовим критерієм, що дає змогу оцінити ефективність будь-якого виду реклами. Ні якість банерів, ні якість друку, ні дотепна графіка не зможуть забезпечити хорошу кількість переглядів і приріст клієнтів.
Вигнутий поп-ап стенд має доволі просту будову: алюмінієва основа, на якій закріплюються панелі з пластику. Рекламне зображення наноситься на панель із полівінілхлорду.