Відмінність сучасних білбордів від дощок оголошень
У первісному значенні дошки, на яких розміщувалися оголошення і в які довго могли вдивлятися невтомлені великою кількістю навколишньої інформації роззяви, називалися – білбордами.
Суть білборда нашого часу полягає в подачі чітко сформульованої інформації, за умови, що на це є лише кілька миттєвостей. У першу мить він має привернути увагу. У друге передати інформацію. А третього вже не дано. Адже людина пронеслася повз у метушливому потоці сучасного світу.
Але деякі люди так і сприймають борд, як дошку оголошень, намагаючись нагромадити на нього безліч інформації. Але її за ці самі миті не те що прочитати й зрозуміти не встигнеш, а банально не помітиш, бо… розмір надрукованого тексту дуже малий.
Причини забути про дрібний текст
Дрібні написи на білборді згубні для результату. І ось чому.
- Написане дрібним текстом залишиться непоміченим і ніхто не стане це читати;
- Людина не любить незавершених дій. Якщо його увагу все ж привернуто, але він не зміг або не встиг закінчити прочитання, то явно буде розчарований;
- Не варто забувати, що нечитабельний текст немає сенсу пускати до друку на папері, бо він займає корисний рекламний простір;
- За наявності навіть великих, але хаотично нагромаджених написів, які не залишають місця “ловцю поглядів”, ніхто білборд не помітить;
- Людей із відмінною пам’яттю категорично мало. Тому треба не тільки привернути увагу, а й створити умови для того, щоб інформація, яку подають, була засвоєна;
- Поміщаючи на білборді таку кількість інформації, якої б явно вистачило на десяток, замовник втрачає унікальність посилу. Потрібно розуміти, що акцент варто робити на одному найважливішому з усіх моментів;
- Ще однією помилкою є достаток шрифтів і колірних рішень. Людина перевантажується інформацією під час прочитання і не може зафіксувати її;
- Забуваючи про візуальну ієрархію і поміщаючи цільову інформацію на один рівень із другорядною, замовник мимоволі знецінює стиль оголошення;
- Якщо результат асоціюється з фразою – “читабельність начебто не погана”, то варто подивитися на білборд в умовах поганої погоди або ж вечірнього/ранкового освітлення;
- Не забувайте про конкурентів. Навіть якщо ви все зробили правильно, але ваш конкурент розмістив більш привабливу рекламу, то крах може стати неминучим.
Показники правильно оформленого білборда
Мало грамотного компонування інформації на білборді. Для його ефективного функціонування важливо, щоб він відповідав таким критеріям:
- Реклама має викликати позитивні емоції. Людині має подобатися те, що вона бачить. Він має хотіти це побачити. У цьому й полягає важливість вибору “ловця уваги”;
- Увага має акцентуватися на чомусь одному;
- Білборд повинен виділятися з навколишнього простору, а не зливатися з ним;
- Розмір має значення. Друк бігбордів і збільшення формату завжди привертає до себе увагу;
- Дизайн, шрифти і колірні рішення мають бути ретельно продумані, перш ніж замовити постер;
- Колір має бути підібраний під різний час доби і будь-яку погоду;
- Освітлення так само потребує окремої уваги;
- Великі й однотонні поля допомагають сфокусувати увагу на головному;
- Гумор – це прекрасно. Якщо ви зможете викликати посмішку читача, то півсправи вже зроблено;
- Місце, де буде розміщений білборд – найважливіший критерій. Адже якщо повз нього не переміщатимуться люди вашої цільової аудиторії, то вся праця була марною;
Вас може зацікавити:
Друк на банері | Друк на банерній сітці меш | Друк на самоклеющійся плівці | Друк на перфорованій плівці | Мобільні стенди рол-ап | Мобільні стенди х-банер | Мобільні стенди Поп-Ап | Мобільні флагштоки з прапорами | Буклетниці | Промостоли | Рекламні намети та шатри | Друк на папері Polyman | Широкоформатний друк | Інтер’єрний друк | Сублімаційний друк | Уф друк на пластику | УФ-друк на композиті | Друк на тканині | Друк прапорів |