Друк супербордів, брандмауерів!
Люди не замислюються, чому з великої кількості товарів і послуг зробили конкретний вибір. Водночас у глибокій пам’яті відкладається і запам’ятовується не набридлий телевізійний ролик, а масштабний витвір рекламного мистецтва. Повідомлення, яке має розмір половини тенісного корту, складно пропустити.
Вашу рекламу видно з висоти пташиного польоту.
Найбільша прохідність створюється на жвавій магістралі, де рекламний плакат побачать не тільки пішоходи, а й помітять водії. Для отримання максимального охоплення слід врахувати такі нюанси, як дорожні знаки, ліхтарі та протягнуті кабелі, що можуть частково або повністю затулити банерний щит. Щоб унеможливити таку можливість, грамотний рекламодавець помістить повідомлення споживачеві вище за всю міську інфраструктуру на двосторонніх щитах, що підносяться так високо завдяки міцним значним опорам. Для створення масштабного макета можна замовити суперборд із друком, орієнтуючись на два види рекламних носіїв:
- Суперборд – щит площею 432 кв. метри, має розмір 36х12 метрів, частіше злегка розгорнутий до проїжджої частини дороги завдяки трикутній основі, щоб поліпшити видимість реклами об’єктами, що швидко рухаються.
- Суперсайт – полотно ПВХ з розмірними показниками нижче і має розмір 5х12 метрів
В умовах таких значних розмірів для демонстрації переваг товару або послуги використовуються великі об’єкти і мінімізуються дрібні деталі, щоб унеможливити розмитість зображення або його неправильне прочитання.
Великі тонкощі.
Розміщення рекламного плаката на суперборді або суперсайті – лише половина успіху. Решта криється в деталях зображення і способах подачі бажаної думки або ідеї до споживача.
На світлому боці.
Великі рекламні носії помітні в будь-який час доби не тільки завдяки своїм масштабам, а й тому, що мають нічне підсвічування. Тому варто уникати ніжних фарб і м’яких тонів, які перестануть бути помітними в темний час. Креативний підхід до вибору зображення дасть змогу обіграти друк на банері і, завдяки підсвічуванню, не просто змінити сприйняття, а створити акценти.
Масштабність
Плакати, розміщені на супербордах і суперсайтах, вимагають меншої уваги до подробиць. Завдання рекламного щита – привернути увагу і мотивувати до дії (зателефонувати, зайти на сайт, купити). Довгий текст або дрібні деталі будуть упущені – люди просто не встигнуть все прочитати або розгледіти. Найкращий варіант для подачі рекламного повідомлення – це демонстрація великого об’єкта, що привертає увагу, і коротке пояснення для отримання додаткової інформації: логотип або контакти.
Широта думки.
Ніщо так голосно не звучить, як тиша. Щоб привернути увагу, достатньо вказати назву рекламованої компанії без додаткових зображень і пояснень. Для маловідомих брендів можна використовувати навколишнє оточення – опору щита, рослинність або житлові будинки на тлі рекламного носія – щоб дати споживачеві підказку про діяльність компанії.
Хто на новенького.
Навіть великі банерні щити можуть набриднути, якщо бачити їх щодня. Щоб не втратити інтерес споживача, і щоразу утримувати його увагу на рекламі, слід оновлювати макет. Вистачає поміняти місцями логотип і основну картинку, щоб погляд зупинився в пошуку змін. Для справжнього інтересу рекламодавець може замовити суперборд, завдяки якому він заговорить зі своєю аудиторією. Наприклад, під час проведення Олімпійських ігор 2010 року у Ванкувері, одна відома компанія газованих напоїв міняла свій рекламний плакат із кожною завойованою канадцями медаллю, ставши своєрідним олімпійським інформатором. Такий плакат уболівальники шукали здалеку, дорогою на роботу дізнаючись свіжі новини.
Вас може зацікавити:
Друк на сітці меш | Сублимационная печать | Мобільні стенди рол-ап | Мобільні стенди х-банер | Рекламні намети та шатри | Друк на папері Polyman | Мобільні флагштоки з віндерами | Друк на самоклеющійся плівці | Печать на перфорированной пленке (OWV) | Уф друк на пластику | УФ-друк на композиті | Широкоформатний друк | Друк на тканині | Друк прапорів |