Кругообіг банерів у природі

Друк на ламінованому банері, друк на банері, широкоформатний друк

Банери з друком – ви бачите скрізь.

Банери, як винахід, існують досить давно – з моменту появи перших вивісок і оголошень. Їхня роль полягає в привертанні уваги клієнтів до будь-якого товару або послуги. Крім банерів, які перехожі регулярно помічають на стендах по місту, існують мережеві банери.

Реклама AT&T – перший банер, розміщений 25 жовтня 1994 р. на сайті журналу Wired, – картинка, на яку можна було клікнути мишкою. Завдяки інтернет-технологіям, які завжди розвиваються з високою швидкістю, мережеві банери вдосконалювалися також прискореними темпами порівняно зі своїми “колегами” з реальності.

Переваги мережевих банерів.

З розвитком веб-дизайну та оптимізації подачі реклами, для створення банерів стали використовувати переваги самого комп’ютера:

  • Можливість підрахунку показів (скільки разів завантажено веб-сторінку).
  • Підрахунок кількості “кліків” за банером.
  • Ротація банерів – коли на 1-му сайті проглядаються різні рекламні оголошення.
  • Контекстні банери – тематика підлаштовується під запити користувача.
  • Таргетинг показів за даними із соціальних мереж.
  • Інтерактивність.
  • Можливість збільшення в розмірах мережевого банера.

З огляду на популярність мережевих банерів, “реальним” банерам можна перейняти багато названих переваг. Ключовий момент у реалізації цих переваг – широкоформатний друк, який здійснює Компанія “Арніка-2”.

Переваги банерів із друком.

Підрахунок показів.

Дізнатися кількість тих, хто переглянув банер, можна там, де його точно побачить певна кількість людей. Це можливо здійснити в певному районі або місцевості міста.

Ротація.

Білборди на вулицях і трасах міста обов’язково привернуть перехожих, але для ширшого охоплення людей найкращим носієм для ротації є транспорт. При розміщенні банера на фурі його можуть побачити жителі кількох країн.

Таргетинг.

Зменшити охоплення людей для показу можна шляхом вдалого розміщення банера – поруч із будь-якою установою або в магазині. Для охоплення широкої і локалізованої маси людей можна використовувати транспорт, що йде потрібними вулицями.

Інтерактивність.

Принцип реалізації переваги – швидкість і відносна дешевизна. Тому замість того, щоб використовувати спеціальну дорогу техніку для відстеження поведінки перехожих, фіксації отриманих результатів на комп’ютері та коригування зображень на величезному моніторі, можна створити рекламну конструкцію, для якої проводили друк на банері та підсвічування з ламп, що запалюється від датчиків руху.

Гра з глядачем.

Сенс гри полягає в тому, щоб глядач не зрозумів, що з ним грають. У нього має з’явитися бажання побачити рекламу, відреагувати на неї, придбати товар або послугу.

Тому перш ніж розміщувати свою рекламу, можна використати іншу, яка, безсумнівно, викличе негативну реакцію оточуючих, а після цього замінити її власним банером – це приверне увагу не тільки до самої реклами, а й до організації-творця.

Вихід із рамок.

Частину тексту реклами можна винести за межі її площі розміщення за рахунок використання додаткових елементів. Екстендери збільшують цю площу і створюють незвичайний ракурс, завдяки якому реклама має тривимірний вигляд.

Реалізація переваг мережевих банерів для – не мережевих досить проста. Річ у фінансових коштах, якими володіє організація, і в оригінальності створюваних ідей, які їй належить втілити, а для цього їй потрібно замовити банер у Компанії “Арніка-2”. Мобільні стенди Х-banner доступні для замовлення на сайті компанії за прийнятними цінами.

Вас може зацікавити:
Друк на банері | Друк на банерній сітці меш | Друк на самоклеющійся плівці | Друк на перфорованій плівці | Мобільні стенди рол-ап | Мобільні стенди Поп-Ап | Мобільні флагштоки з прапорами | Буклетниці | Промостоли | Рекламні намети та шатри | Друк на папері Polyman | Інтер’єрний друк | Сублімаційний друк | Уф друк на пластику | УФ-друк на композиті | Друк на тканині | Друк прапорів |